::ANAK MURID::

..*mesRa maLL*..

haha..bru ni aku g jejln mesra mall..sje je nk g..cOz kt tOwn dh hbs rOnda dh..sO, g la mesra mall plak..urmm..xde pape yg besh pn..sblm ni aku dh prnh g dh ngan family aku.ni aku g ngan Org lain plak..cOz 'die' xprnh g lg..ingt cinema dh bukak..tp..cm bese la..ntah bile la nk bukenye..asyik cOming sOOn jerk..sblm g mesra mall 2 ingt nk g beli tudung dlu kt mk 'die'.cOz ade bt prOmOsi kt bndr..tp..xjd pn..haha..lwt dh..mst xsmpat dh n rmai giler Org..sO, p'jlnan diteruskn la ke mesra mall 2..huhu..kul 3 br blik kOt.'die ajk g kb..arrhh..tidakk..xmau aku..jauh la nk g..kalu bab jln ni bleh je kOt kalu nk g..tp..2 la..sbb crse cm jauh jerk..lgpn aku plan nk g mesra mall je..xde la lain drp 2..so, kptsn kami..blik la lps g jln2.haha..lain kali plak ek kte g jejln yerk.. <3>
mesra maLL there!!haha


barbie dOll here!!jgn marah ya princess atikah..huhu..

me wif whO??haha..sape 2 yerk??

haha..ngah testing sOmething 2..huhu.. =p

❀ jenguk sudah,tekan sudah,baca sudah,kOmen je belum =) ❀

No comments: