::ANAK MURID::

al-fatihah..

adus..sedeynye..maghrib td time brite dr kwn2.dieorg ckp sedekahkan al-fatihah kpd ahmad akmal naim ppismp pj/bi/bm sem 2 yg tlh slmt pulang ke rahmatullah..terpikir2 jgk aku sape..nme cm prnh dgr.ingt2 lupe aku nme 2 cm nme 'melati'(pgln tuk arwah d mktb).nk kepstian aku cek kt phone book aku ade x nme akmal naim coz dlu aku ingt aku prnh save nme 2.cek punye la xek xde..yg ade nme jingga-melati.urm..sbb xpuas hti lg aku tnye dak kls die,ain.die cnkp org yg tinggi2 n jd pengrh senamrobik.aku xingt lg time 2..pas2 tgk pic dlm lptop.ade dlm 2 gmbr melati yg ku knl.tp..aku xcaye lg..try lg tnye ain..ahmad akmal naim 2 melati ke??die ckp ak'aa..melati la..adus..mmg trkjut giler aku..kenangan terakhir ngan arwah time hr sukan bru2 ni..tringt die jd ajk keceriaan tuk rumah jingga.trbayang2 lg die hias pondok rmh jingga time sukan hr 2..gantung2 bunga ngan kadiaq..stepler reben..pasang lgsir..die tnye aku nk bt ape lg..berkat usha arwah n crews, kami berjya dpt johan rmh sukan trcantek..pas2 die jgk msuk acra 4x100m tuk rmh jingga..kami brjya dpt johan acara 2..byk kejyaan kami brsma arwah..tp..nk bt cmne..Allah lbih sygkn die..smoga roh arwah dicucuri rahmat n ditmptkn di kalangan org2 yg soleh.amin..al-fatihah
❀ jenguk sudah,tekan sudah,baca sudah,kOmen je belum =) ❀

No comments: