::ANAK MURID::

INNER TU SAYA PUNYA!

assalamualaikum sume..

ha..sbb dh lme melangut dpn my lappy ni xtau nk bt ape so, sy g jln2 tmbh trafik kt blog2 org..huhu..time syok jln2, jmpe 1 contest.ha..ape lg..trus usha la..mne tau kot2 tringin nk join contest bt kali ke2..haha..br kali ke2..bkn 2puluh or 2ratus.ha..lps bce syrt2 rse cm nk join la plak..ape lg..sy trus grab la..jgn lpskn peluang yg ade!!xrugi kalu join..bkn buang keringat pn..kn3..sje tuk syuke2..

Mrs Chenta
sesape yg tringin nk join ke sile klik pic atas ni yep..
cepat2..tarikh tutup penyertaan 7 mei 2011 ye.bkn 7 mei 2012.. ;))

ni antara hadiah yg ditawarkn..

ok..now..sbb ape MRS.VIP a.k.a penganjur contest ni msti bg sy menang inner 2 adalah kerana inner tu saya punye la..saya punye, saya punye dan saya punye..kalau orang lain punye pun msti saya punye jgk..haha..trok btoi ek..nk jgk kalu orang punye pn..huhu.sy nk tmbh lg koleksi inner saya..lgpun saya xde lg inner kaler kuning, biru, hitam..lg kaler ape lg yg ade ngan cik puan VIP..sume saya nk..ish..xmalu btoi Cik Aina Bazilah ni ek..saya skrg saya ngah 'gile' ngan inner n shawl..ha..pantang nmpk je msti nk..so, skrang saya dh nmpk contest inner ni msti saya nk inner tu jgk..walaupun kdang2 time sy pakai inner trase cm buruk je, xsalah kalu mncube..kalu xcube xtau kn..so, if i want i must do it..

opss..dis pic tuk dis contest??malunye.. ^_^

sy nk tag gadis2 ayu ni ;)


❀ jenguk sudah,tekan sudah,baca sudah,kOmen je belum =) ❀

No comments: