::ANAK MURID::

~8 KEBAIKAN ESP Shaklee yang perlu diketahui~

Esp atau nama sebenarnya Energizing Soy Protein adalah makanan nutrisi yang diperkaya dengan protein soya yang berkuliti tinggi yang diproses dengan suhu rendah serta tidak diubahsuai secara genetik (non-GMO) bagi menjaga kualiti protein dalam kacang soya. 1 canister ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti susu, milo atau buah yang dikisar bersama. ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam untuk memelihara khasiat dan kandungan protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi. Selain diminum, esp juga boleh dijadikan masker dengan membancuh 1 sudu ESP + 2 sudu yogurt.


KEBAIKAN ESP:

  • Untuk wanita yang ingin mengandung atau merancang untuk mengandung : ESP pulihara dan pelihara rahim kita.

  • Untuk wanita yang sedang mengandung macam saya sekarang : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

  • Untuk wanita yang menyusu anak bertuah dan anak kesayangan : ESP bantu banyakkan pengeluaran susu. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.

  • Untuk menstabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

  • Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan kurang.

  • Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrien dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.

  • Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu nak tepek makeup tebal-tebal.

  • Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah. 


~Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.~

❀ jenguk sudah,tekan sudah,baca sudah,kOmen je belum =) ❀

No comments: